פתרונות מתקדמים בלייף פלנינג בע"מ
פתרונות מתקדמים בלייף פלנינג בע"מ > לקוחות מספרים על תוכנת נכסים

לקוחות מספרים על תוכנת נכסים

  • עודד פורטנוי, משווק פנסיוני : איך ששמעתי על תוכנת נכסים של בני הפנר, ביקשתי לראות מצגת והחלטתי על רכישה מיידית. כבר לאחר הדרכה קצרה הרגשתי שאני מסוגל לייעץ בתחום המורכב הזה שנקרא ייעוץ לפרישה. שכ"ט שהתקבל מהייעוץ ממש בלי פרופורציה לזמן שהושקע בו כאשר השתמשתי בתוכנת נכסים.
  • גיל רחמני, רו"ח : אמנם אני רו"ח במקצועי אבל לייעוץ בפרישה נזקקתי להדרכה ולתוכנה שתעשה עבורי את העבודה. את ההדרכה קיבלתי מבני הפנר אישית וכבר בייעוץ הראשון שביצעתי החזרתי 1/3 מעלות התוכנה.
  • זאב בן צבי, שיטת בן צבי : אני לקוח של בני הפנר עוד משנת 1998 עם תוכנת מיטבית. היכולות שבני מנגיש ללקוחות שלו בתוכנת נכסים הן דמיוניות ורק משקיען כמוהו מפתח תוכנות מתוחכמות כאלה. מה שטוב בתוכנת נכסים זה שהיא בנויה לחשב בקלות רבה מקרים פשוטים ויחד עם זאת מאפשרת לחשב מקרים סופר מסובכים.
  • חגית בשור, שיטת בן צבי : כעוזרת המקצועית של זאב בן צבי, אני אמונה על שלב איסוף החומר והכנתו לייעוץ. למזלי, תוכנת נכסים בנויה לשני שלבים אלה באופן בלתי תלוי. בתחילה זה לא פשוט אולם לאחר הדרכה מסודרת, זה מתחיל לזרום. הדבר החשוב הוא שיש במערכת את כל השדות הנדרשים להזנת מקרים מורכבים ביותר.
  • דפנה דביר, רול יועצים : לייעוץ פרישה מגיעים לקוחות עם ריבוי תקופות עבודה ועם ריבוי תכניות. תכנת נכסים מאפשרת לחשב, ברזולוציה הכי מפורטת, ולמצוא את הפתרון האופטימלי ללקוח. זה מסובך ללמוד ונדרשת הדרכה, אבל תוכנת נכסים מאפשרת ייעוצים כאלה.
  • שפי זילברשטיין, רול יועצים : תוכנת נכסים מצריכה הדרכה. אולם, אחרי שעברת אותה, אתה מגלה מכונה שעושה עבורך נפלאות בפחות מאמץ, מתיק לתיק יורדת כמות המאמץ, נחסך הרבה זמן ומתאפשר להרוויח מייעוץ לפרישה.